18 januari 2009

Roligt med blogg!

Detta är egentligen min första "riktiga" blogg. Jag fyller självklart vår mobilblogg med massor av bilder från mobilkameran, men "skriver aldrig av mig" där. Det kommer jag däremot att göra här :-)

Statistik är ju alltid kul :-) Och det har jag på denna sajten precis som på alla andra sidor jag jobbar med. Jag har på två dygn nu 23 olika besökare, och över 90 sidor visade. Det betyder att några hittat hit redan nu, och att besökarna i snitt läser 3 artiklar. Det är bra tycker jag, jag uppdaterar infon om statistiken lite då o då... Det kommer kanske en uppdatering i helgen. Håll utkik så får du läsa mer.

Jag hoppas att på söndag så har jag nått 200 unika besökare, och över 400 sidor visade. Men denna bloggen kommer att leva länge, når jag inte det antalet besökare denna veckan så är det helt okej, men mål måste man ju ha :-)