7 maj 2009

Hemma, ont i magen, löpning mm

Varit en händelserik dag!

Dagen började lite tråkigt, jag kände mig inte alls pigg, och fick jobba hemifrån idag. Förmodligen var det något jag åt igår som ställde till det. Men jag hann med mycket från hemmakontoret idag.

Jag kände mig bättre o bättre under eftermiddagen, och vid 18-tiden kom jag på idén att jag ville springa. Det blev 5,4km på cirka 35 minuter. Lite sämre än jag sprungit på tidigare, men jag hade inte ätit så mycket, och framför allt var det länge sen jag sprang.

Alexander & Kerstin cyklade med på löprundan också, Alexander sprang faktiskt sista 500 metrarna med mig, kul! Han var jätteduktig! Efter rundand gjorde vi sit-ups och armhävningar på altanen, även det hängde Alexander med på!

Två timmar senare somnade han i min famn i TV-soffan. Han o Kerstin är hemma imorgon, så han fick vara uppe lite längre idag.

Sov gott, det ska jag! :-)