2 april 2009

Vilken dag....!!

Svennis får sparken!
Börsen går upp 5%!
Karo Bio faller för andra dagen i rad!
Solen skiner konstant!
Rögle har säkrat kontraktet till Elitserien!

Ja, vad ska man säga... Himmel eller helvete... Lite av varje tror jag... Precise Biometrics gjorde ju en del kompisar glada idag, en uppgång på 38% på en dag är bra! Hoppas den resan fortsätter, har flera vänner som ligger tungt i den.
Mina Karo är ju inte superroliga, ligger alldeles för tungt där för att kunna glädjas när Börsen går bra i övrigt... Jag har sålt mina Neti idag. Jag får se hur jag gör imorgon, går nog ner i innehav på Karo lite för att frigöra "trading-kapital". Jobbigt att se Hexagon, Eniro mfl stiga flera dagar i rad utan att vara med...

Min portfölj är nu bara upp cirka 15% på året, det är för dåligt! Jaja, nu är det läggdags, är i Stockholm, varit på "After-work" med kollegorna, käkat lite på Olearys på Söder. Nu sova, sen möten från 09-15.30, sen ut till Arlanda och flyga hem. På kvällen middag hos vänner.