24 mars 2009

Veckan som pågår :-)

Brukar ju skriva vad jag ska göra veckan som kommer. Denna gången har jag dock inte hunnit med det, så jag ligger lite efter...

Måndag (igår)
Var det jobb på kontoret, ultraljud på lunchen (Kerstins mage växer..), på kvällen var det dags för möte på Nicklastorp angående marknadsföring av klubben mm. Igår åkte TV:n upp på väggen också, blev kanon!

Tisdag (idag)
Har jag spenderat dagen i Lund. Har hunnit med två kundmöten och en fika med en gammal vän på SonyEricsson. Ikväll satte jag ihop en av två TV-bänkar vi köpt tillsammans med Alexander.

Onsdag
Börjar dagen hemma, ska sitta med lite avtalsläsande på förmiddagen. Åker in till kontoret innan lunch, sen blir det administrativa uppgifter hela eftermiddagen. På kvällen blir det TV-bänk nr2 och därefter dags att packa...

Torsdag
Börjar väldigt tidigt, runt 05-06 sätter jag mig i bilen. Det är en konferens på programmet. Är iväg torsd-sönd på denna.

Fredag
Konferens

Lördag
Konferens

Söndag
Spenderas i bilen, på väg hem.