15 mars 2009

Kommande vecka

Måndag:
Dagen inleds med ännu ett besök av Hem1, de ska åtgärda värmepumpen (eller försöka i alla fall). Därefter blir det interna möten på kontoret i Karlskrona, för att förbereda kommande kundbesök.

Tisdag:
På tisdag börjar dagen i bilen, på väg ner till Lund och kundmöte. När det är slut framåt 17-tiden styr jag kosan mot Göteborg för att övernatta där uppe. Eventuellt hinner jag med en middag med antingen någon kund, eller någon kollega internt. vi får se...

Onsdag:
Onsdagen börjar med ett telefonmöte, sedan ett kundmöte i Askim utanför Göteborg som tar större delen av dagen. I bilen hem mot Karlskrona hinner jag med några telefonmöten till.

Torsdag:
Torsdagen spenderas i Karlskrona, primärt med förberedelser inför ett viktigt kundmöte som äger rum på fredagen.

Fredag:
Det blir en tidig morgon, bilen ska rulla upp till Mjölby (söder om Linköping) för ett kundmöte kategori större. Jag har 3 kollegor med mig, och kunden har samlat ihop ledande personer från både Sverige, Norge, Danmark & Finland. På eftermiddagen när mötet är slut rullar jag hemåt igen, och kvällen spenderas nog i lugn o ro med familjen, eventuellt med pizza på menyn :-)

Lördag & Söndag
Hoppas jag det blir lite golf. Det blir sannolikt en del möten angående ett affärs-projekt jag är inblandad i. På söndagen blir det barnkalas hos Malou för Alexanders del, och då är jag nog också med.