6 mars 2009

Halsfluss... Tråkigt!!

Har fortfarande rejält ont i halsen, även om min kovepenin-medicinering börjar verka. Har idag i alla fall kunnat äta lite Kalops från Kalmar, och druckit mängder av riktigt kall saft. Tycker inte lika synd om mig idag som igår, men det är fortfarande ganska synd om mig :-)

Ändrat utseendet på bloggen lite idag. Vill ha mer utrymme för att pusha för olika saker, har letat länge efter ett tema som passar, men nu har jag hittat det. Det kan se lite kallt o tråkigt ut initialt, men det kommer efterhand att fyllas på med mer o mer intressanta grejer.

Imorgon lördag blir det återigen en dag som går i lugnets tecken, men om jag är ok så tänkte jag tapetsera på söndag faktiskt. Jag hoppas också att jag på måndag kan börja jobba igen, behöver verkligen ner till Lund för ett kundmöte. Det är ett viktigt möte, och jag kan inte flytta det, kan inte jag så kommer mötet att äga rum utan mig. Vi får se hur jag känner mig på söndag kväll, men hoppas halsen är ok tills dess.