10 februari 2009

Stockholm

Nu är det dags att stryka skjortorna och packa väskan. Imorgon bitti vid 06 bär det av till flygplatsen, och sen vidare till Bromma. Kundmöte på Liljeholmen på förmiddagen och ett annat kundmöte på kontoret vid Slussen efter lunch. Vad kvällen har att erbjuda får jag återkomma till när jag vet :-)

Torsdagen börjar vid 07.00 när Swedbanks rapport släpps, därefter är det möte på kontoret 09.00 med kunder, avslutas vid 14-tiden och då bär det iväg till Arlanda för vidare förflyttning ner till Kallinge och sedan hem. Hem o packa och träffa familjen för att senare på torsdagskvällen bege mig söderut för att åka till Mobile World Congress i Barcelona. Mer om det kommer i ett inlägg 08.00 på fredag morgon, när jag själv sitter på planet :-) Har schemalagt ett inlägg om mässan som jag skrev ihop ikväll.

Men först är det Stockholm som gäller, om nu inte snöstormen ställer till det... Hörde på nyheterna precis att man förväntar sig 10cm nysnö i Blekinge inatt... Det blir till att köra till flygplatsen tidigt imorgon bitti... Go natt :-)