20 januari 2009

Kjell Enhager

Måste skriva ett kort inlägg om Kjell Enhager, han är en av sveriges bästa (och dyraste) föreläsare, polare med Micke Reutersvärd, coach åt Nick Faldo, Annica Sörenstam mfl.

Haft förmånen att få lyssna på honom 3 gånger i olika sammanhang, och varje gång slås jag av hur imponerad av honom jag faktiskt är. Vet inte om man har "idoler" när man är 30+, småbarnsförälder, Key Account Manager osv osv... Men han är i alla fall en person jag respekterar, gillar, tror på och gärna ser igen.

Utbildningarna han håller i NLP är "svindyra", men han brukar hålla fredrag tillsammans med fortbildarna, hoppas på nya tillfällen att få lyssna på honom nu under 2009. Läs gärna mer om honom på hans hemsida

Skriver inte mer nu, eftersom jag sitter med min asus eee i knät, (små tangenter...). Gå in o kika på hans hemsida, och om du får möjligheten, gå o lyssna på honom! Skriv gärna en kommentar om du lyssnat på honom, håller du med mig?