7 juli 2009

Precise Biometrics

är mitt för närvarande enda innehav. Har de senaste dagarna gått ur övriga innehav tillfälligt, och har kommit in i Precise på en bra nivå. Precise har nyheter att presentera de närmsta dagarna, och jag räknar med en relativt snabb vinst där, för att sedan minska innehavet och återgå till Karo Bio, Topotarget mfl.

Jag har ikväll också "flyttat" in bloggen på kristenssons.com. De som går till andreasblogg.se eller kristenssons.com kan komma åt båda genom att klicka på menyn i överkant. Till höger hittar du också alla de senaste fotona från Kerstins mobilblogg!! Detta fungerar dock bara om du går via kristenssons.com eller andreasblogg.se. Du ska alltså aldrig gå via min blogspot.com adress!

Jag uppdaterar mer i veckan. Imorgon blir det en shopping & glasstur till stan med Alexander, Rasmus & Johnsson! OCh självklart börsfokus, nyheterna runt Precise bör komma "vilken dag som helst"...