10 februari 2009

Portföljen idag

Var upp 0,3% samtidigt som Börsen föll cirka 1,8% totalt. Jag är hyfsat nöjd med utvecklingen idag, jag har suttit upptagen stora delar av dagen i möten och telefonmöten så jag har inte hunnit följa Börsen speciellt mycket, men gjorde några mindre justeringar.

Minskade Karo Bio innehavet med 10% på 11.05 i eftermiddags efter att ha ökat igår på i snitt 10.60 ungefär.
Ökade också i Swedbank, minskade ju där igår, ökade med 25% idag faktiskt, på ganska låga nivåer. Jag har ju hela tiden trott på en bra rapport från "Banken" och det gör jag fortfarande, är dock rädd för att USA ställer till det lite...

Portföljen:
Karo Bio +1,3%
Swedbank - 2,8%
Totalt: +0,3%

Tittar på att eventuellt gå in i Hexagon igen om den faller tillbaka mer. Gått ner 3% idag, går den ner ytterligare imorgon kan det vara ett bra tillfälle att komma in i den igen. Hexagon kommer gå starkt när vi går in i Bull market framöver nu i Februari.